When people don't cry on the outside, they always have an inside

Då var det äntligen dags för helvetes städningen av rummet som tyvärr har blivit uppskjutet för många gånger nu. Om jag säger som så, såå orkar jag bara verkligen inte städa detta rummet, men måste göras! Annars så suger vädert fett för att vara sommarlov. Tur som lilla jag har så sommar jobbar jag ju och kan därför komma ut lite också. Ett stort + för dagen är att pappa och dem kommer hem idag. Vilket menas med att jag nog kommer åka till svedala imorgon för att hämta lite smink och cigaretter, Wiho!
Nej nu ska jag bara på toa och sedan börja med denna städningen som antagligen kommer ta max 2 timmar.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0