What goes around, comes back around

hajsan svajsan!
Rummet är halvt städat.. ingen dammsugning, moppning eller damning blev det men lyckligtvist så ser jag golvet, helt sjukt asså har knappt kunnat göra det på en vecka..
Just nu är jag superarg! Flickvännen säger att hon kanske ska sova här men kolla på klockan liksom? Det är jobbdag imorgon för oss båda men hon ska ju pierca en person så nejdå det tar 100 år.. Hatar att vänta, inte nog med det så är jag sjuuukt trött.. Får väl se vad som händer, om hon ska sova här eller inte.
Annars så är jag överlycklig på samma gång för fick min "leverans" med en ny väska, en tjock tröja och två parfymer från pappa, plus cigaretterna och sminket. Wihooo, ögonskuggor där det är 88 av dem. Tänka sig, lilla jag blir glad av det lilla. Nja lite och lite är det direkt inte ju men ändå.



Såhär såg man ut efter smikningen som jag bara var tvungen att göra. Blev lite vitt, rött och gult. Tänkte att det röda och gula kunde vara för skåne (I know, låter jäävligt töntigt)
Nu tänkte jag i alla fall se hur det blev om Sarah skulle sova här eller inte.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0