my heart can't seem to stop cry

klockan har tyvärr börjat bli ganska mycket och jag ska upp till jobb imorgon, wiho vecka två. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om jag orkar gå dit men måste man så måste man. Eller, nja jag måste ju inte direkt men ändå jag går dit för jag vill ha pengar och ändå lärt känna fina människor där.

Frågan är bara vad jag gör uppe, jag måste sova! Mitt huvud värker och mina tankar flyter iväg. Ska bli skönt att få träffa sin kontaktperson denna veckan så man kan få prata ut om allt jag så gärna vill prata om. Tyvärr kan jag inte nämna det här eftersom det är för personlig enligt mig.

Annars så har detta sommarlovet börjat med en sugig start. Pappa och dem åkte till turkiet som jag inte kunde följa med till pga sommar jobbet, midsommar blev inte som väntat, jag har börjat sakna massor med människor som jag var så nära innan och nja det var nog det. Förutom att jag och min flickvän typ bråkar hela tiden nästan vilket är jobbigt för oss båda, men älskar man en person så gör man det, inte sant? 
Aja nu får jag ta och lägga mig så jag kommer upp imorgon bitti.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0