music is my drug but you are my life

Jag känner verkligen för att skriva något här. Men vete tusan riktigt vad..
Känns som jag har för mycket i hjärnan för att riktigt veta vad jag vill men inte vill (?!)
Igår var man på tivoli och idag har man bråkat med flickvännen. Det är inte ovanligt nuförtiden.. Men mitt humör är inte att leka med vilket är synd för jag vill inte vara sur och så hela tiden ju. Mitt liv förändrades snabbt när hon och jag blev tillsammans, kanske är det nu jag inser det. Eller är det min nervositet inför att sluta 9an och börja på gymnasiet?
Aja någonting är det med mig och jag vill ha svar. Inte alltid man får svar heller.
Från det ena till det andra, jag tänkte lägga upp en låt som passar alla de som någonsin kännt såhär för en person




jagälskardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0