If i didn't love you, you would know.

hajsan hajsan! Blivit datanördande som är skit tråkigt at the moment, idag igen. Men men man ska inte klaga det är riktigt skönt med lugn och ro. Fast tyvärr så saknar jag när det var "fullt ös". I alla fall så ville min flickvän att jag skulle göra lite reklam för denna hemsidan http://starclothes.spreadshirt.se/. Där man kan handla ganska billiga kläder som både hon och lite jag har stylat.




Denna dunder sköna låten har jag fått höra några gånger på mitt sommarjobb. Fattar inte ett skit vad de säger eftersom det är på franska. Låten är riktigt bra i mina öron i alla fall. Men det är det ända som räknas när man lyssnar på musik, att låten låter bra i ens öron.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0