Ghetto soldier

Denna dagen är ju dock väldigt deprimerande! Det är midsommar och jag har suttit inne i mitt rum hela dagen och väntat på att tiden ska gå, så sarah kan komma hit och jag kan sova. Visst jag borde egentligen städa rummet men är inte på humör för det. A matter of fact så är jag inte humör för någonting alls idag. Har bara blivit en sådan dag. Tror mycket kan bero på att jag inte är ute och "festar" eller är på något chill krök. Utan istället sitter jag här hemma med min non alcoholic cider. Detta har börjat suga rejält. Aja har lyckats ladda ner massor med filmer i alla fall. Är nog dags att kolla på en av dem.

Har ni några filmtips?
Btw så måste jag verkligen bli bättre på denna satans bloggen men aja. LIFE SUCKS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0