Fml..

Kan inte sovaa! Dock inte så ovanligt för min del. Känns som hela internet har tagit över min kropp?!

Skolan har börjat nu och det känns riktigt skönt *happyface*. Fast det finns en stor NEGATIV sak, JAG SLUTAR TYP 16.00 VARJE DAG!! Så sjukt störigt så det inte finns. Men men man går ut om 3 år och då börjar man på en annan skola igen. Antagligen så blir det Lunds universitet.

Träffa min kontakt person idag och gick till banken med mamma för att skaffa nytt id. Jag brukar inte vara den som tappar bort saker. Dock skulle jag tvunget göra det med mitt id-kort och ja det gör inget annat än SUGER! Så nu ska jag vänta i Max 5 veckor för det nya.

Nej men nu får jag nog försöka sova igen så man inte för sover sig som man gjorde i tisdags..
Men sov så gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0