it's always fun...

... when you live next to rosengård, NOT! inte när det gäller nyår snart. men i och för sig är det nog såhär överallt, fast dock känns det lite väl överdrivet med alla raketer som jag tror det är och alla dumma bomber eller vad fan det låter som.
Idag var jag på bup, skit kul ju haha, ( älskar min sarkasm ) men det gick bra, prata lite om flickvännen, självsäkerhet, trötthet osv.
Jo jag har märkt att jag är helt uttmattad! asså skolan är mycket krävande och ja visst det är bara imorgon och sen slutar vi på onsdag. MEN ! det är så himlans jobbigt. Särskilt nu när man går i 9:an och vill få alla betygen att bli perfekta, så jag lägger för mycket press på mig själv. Vilket är toppen men ändå suger. Annars så känns det som jag börjar få sömn problem igen. Absolut inte bra när det gäller mig för då stannar jag hellre hemma ifrån skolan för jag mår illa och är helt deppig och massa med annat mög.
Annars så har jag onödigt ont i mitt lilla huvud och saknar min mysiga bebe.
Fast ja, detta är töntigt typ riktigt töntigt, jag har hennes tröja på mig och ska sova med nallen jag fick av henne som var dränkt av hennes perfym. På något sätt har perfym lukten försvunnit vilket är lite tråkigt.
Det som är mest sorgligt är nog att jag kom på för en timme sen att vi har matte diagnos imorgon. Den har jag verkligen inte övat ett skit på och är rent ut sagt för lat för att göra det just nu i min lilla ensamhet.
Funderar på att ladda ner den serien "Awkward" som går på MTV. Den är överdrivet bra och intressant.
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0