home sweet home

då har man varit hemma idag med världens hals ont och dum förkylning. Några dumma och skrämmande/konstiga drömmar har man också drömt. Alltid lika trevligt ju haha. Vaknade typ halv 4 helt sjukt, dock tur för man slapp vänta så länge på lilla älsklingen ju som kom en halvtimme efter. Så man hann plocka undan liiite i rummet. Tror jag städar undan resten imorgon när sarah är på träningen om jag nu inte helt tvunget måste följa med henne dit. Annars så sitter jag och kollar på världens sämsta serie Grimm. Men vad gör man inte för dem man älskar?
Så nu får man fortsätta göra det och gå och lägga sig sen för att se om det är lönt att gå till skolan imorgon.
Dessutom så är det fixat nu för nyårs chill kröket här hemma hos mig. Kan man ha bättre mamma än min eller? tro mig det kan man inte haha
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0