galen

haha jag tror sarah tror nog att jag blivit galen! asså min musik smak är så jävla blandad att det är från klassisk musik till rock till pop till ballader till rapp haha och alla är helt blandade i min nya spelnings lista som man gärna kan få kolla på inne på youtube den heter "a bit of everything" och är grym på alla möjliga sätt.

annars så kollar jag på sex and the city och lyssnar på musik. Dessutom så hatar jag inte exakt allt för jag har fått utmärkta betyg. 11 VG 4 G och 1 MVG. är riktigt stolt över mig själv faktiskt. har till och med haft det så fuskigt att jag redan fått öppna julklappar idag ifrån pappa, johanna, farmor och storasyster. Nämnde jag att jag lilla rebecka avelin har fått en utmärkelse ifrån skolan för blablabla olika anledningar och just därför fick jag en en bio biljett och en menybiljett till sf bio.
För mig är detta egentligen en helt perfekt dag!
nej nu får jag sluta skriva och fortsätta kolla på tv, njuta och lyssna på musik med älsklingen min
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0