...

jag hatar er alla. jag hatar alla. vi förstör exakt allt och alla utan någon som helst mening. mina tankar förstör mig som förstör folk i min närhet. jag hatar jorden. allt som Gud skapa hatar jag. förlåt men Gud suger! han..han bara förstör mer än vad han ska göra. Skulle inte han vara den som ska hjälpa alla människor? skulle han inte se till så det blir fred på jorden. Borde inte Gud han själv se till så att alla människor var godhjärtade och inte slet jorden isär sakta och sakta.

Men sanningen är nog den att vi klarar oss inte utan våra problem, vi klarar oss inte utan alla fucking dramatik! åååh gah jag lovar att den är hatad av mig till max!

Den värsta sanningen är att man har snart ingen att vända sig till för alla, exakt alla har sina egna problem att bry sig om. Men vart vänder man sig när skiten är piss! var fan ska jag vända mig när mina tankar aldrig slutar skrika ut dem fucking äckliga jorden.

Allting är så hemskt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0