(?)

är så himla sjuuuukt uttråkad ! har suttit hemma ensam nu sen kl 13.00, och tro mig när jag säger detta, det är DRYGT! man vill alltid vara ensam hemma också vidare, ( iaf jag ) men det är så sjukt sjukt sjuuuukt tråkigt så det finns inte ! hatar att vara det också för den delen, särskilt att sitta och vänta på att älskling ska kunna sluta, vilket hon äntligen gjort och är påväg hit. haha känns riktigt konstigt ibland, även om jag vaknade upp med henne vill jag ha henne här och nu hela tiden. det krävs bara en liten skoldag sen så saknar man henne.
HAHAHAHAH från det ena till det andra så kollar jag simpsons och det är ett av mina favorit avsnitt när alla ungar gör uppror och det är precis som på hippie tiden när de ska kolla på konserten.
nej nu ska jag fortsätta längta efter min sarah och sedan hoppa i badet och njuuta! 
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0