blööööö..

hm..
tro mig, jag hatar verkligen skolan just nu. Den är så himlans ut tjatande så jag vet inte vart jag ska bli av, asså vad då skriva om öresundsbrons påverkning, höh jag dööör!
det ända jag vill är att.. ja vad vill jag egentligen göra.
jo just det jag vill sova och bara fortsätta göra det så man får nya krafter igen.
Dock är jag väldigt orolig över hur betygen ser ut just nu. Ni vet man måste få det bästa om man ska komma in på en sammhälle- beteendevetenskaps linje. Allt detta pluggandet känns så onödigt och riktigt tråkigt. Ja om ni nu undrar.
Annars så funderar jag på att skaffa en hobby, jo jag vill ju sjunga men sen å andra sidan undrar jag alltid vart jag ska få tiden ifrån. Jag har skola, tabletter, bup, kontaktperson flickvännen och hela mig själv att tänka på dag in och dag ut. Ibland känns det som om man får en sak till att tänka på så bryter man ner.
Men nej, nu är det nog dags att fortsätta skriva om det dumma skitet och återgå till sina depp tankar om livet , yäääys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0