baka is the shit

nu så har jag bakat med älsklingen, det blev kanelbullar och cornflakes dränkta i smält chocklad. MUMS säger jag bara. Snart blir det nog sängen för att äntligen sova så man är åtminstonde liiite pigg imorgon. Vilket jag måste vara eftersom vi ska spela innebandy mot lärarna. Kommer antagligen suga, men men vad gör man inte för att visa idrotts lärarna att man kan verkligen gilla idrott och att jag är villig att göra mina betyg mycket bättre i idrott, iaf än vad dem är nu. Har preciiis fått godkännt i det ämnet så man ligger lite illla till, särskilt lilla mig som verkligen måååste ha bra betyg. nej nu blir det att mysa mycket med älskling och fortsätta kolla mer tv för att sedan gå och lägga sig med den underbaraste i sängen
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0