heh, what can i say?

hm..
vad gör man kl 00.15 på natten när man inte vill sova eller varken kan.
jo! man gör nudlar och funderar om man ska ta tag i sin dumma blogg ( ta inte illa upp bloggen men du behöver lite omvandling ).
och ja jag kommer alltid med ursäkter som jag har inte tid jag ska skärpa mig, den som ens läser detta har nog hört dem fööör många gånger.
men ens privatliv tar för mycket av ens data tid !
bra på ett sätt , tyvärr dåligt på ett annat sätt.
men nu ska det nog bli bättringar i med att skolan börjar denna veckan.
ush ! 9:de klass , blir att kämpa hårt, till och  med hårdare..
så mina dagar kommer vara väldigt slöa.
ja om man nu inte får det bästa schemat man någonsin kan ha!
 
aja nu ska jag äta mina vackra nudlar i curry så ni får ha de fedt  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0