i write sins, not tragedies!

idag tänkte jag först att jag lägger bloggen lite åt sidan, har varit så trött efter den lilla stunden i skolan ( gick inte länge idag ).
men nu när jag har suttit inne på datan ett tag läst andras bloggar och sånt så kände jag dock att jag behövde skriva av mig..



nu är det så att jag läste en transvestits  (STAVNING?!) blogg.
över bra var den, men då tänkte jag att what the hell lixom?
här e jag bi, liksom han/hon då accepteras inte för att vilja va ett helt annat kön.
jag vet att det är inte säkert många som accepterar att jag är bi, och för nuvarande tillsammans med en helt underbar tjej.
ja jag vet det är två helt olika saker men jag fattar det bara inte.
varför kan inte folk acceptera att man älskar den man älskar, att man inte känner sig helt rätt i ett visst kön.
jag blir så sur på omvärlden !
det ända jag vill är att folk ska kunna försöka förstå sig på saker och ting.


hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0