break my heart, and i break yours

nej , jag är stolt över mig själv idag !
för det första så kommer jag upp i tid inför mötet med skolan som var kl 09.30
hann träffa min älskling innan hon skulle till sin dumma skola.
så medans hon var där låg och och mös med mig själv i soffan och kolla tv ( misstolka inte mös med mig själv )
tillslut beslöt jag mig att ta de chill och sminka mig och lyssna musik.
men självklart så läcker mina dumma ögon, eller i alla fall vänsta för det mesta.
så där gick den idén bort om att göra det.
tur var nog det för då skulle man helt plötsligt möta lilla sarah vid bussen.
stack hem till henne och kolla tv + film med hon och sandra.
ja helt plötsligt blev man återigen "tvingad" att gå upp och äta med deras mamma.
känner inte att jag behöver berätta exakt allt som hänt idag.

men tyvärr så läcker mina ögon, tror jag har fått ögon inflamation.
har aldrig i hela mitt liv haft problem med mina ögon så är dock lite rädd över detta.
bara tanken av att jag kanske vaknar imorgon med världens gägga runt ögat och inte kunna öppna det.
nej ush fy fan !  hatar den tanken riktigt mycket.

är dock också stolt över mig själv för jag har kommit ihåg bloggen idag så det är ju något posetivt.
men nej nu ska jag fortsätta kolla genom "sarah's youtube" och kolla fb, bdb och skriva i mitt block

höres !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0